Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 23:40:24 MET DST

At 08:24 02.08.96 +0200, you wrote:

>nic sie nie poprawilo.
>W/g Datamate - wNT jest o 30% drozszy
> (zakup systemu [HW+SW]+utrzymanie w ruchu)
>od NetWare jako server plikow
>
>Grego

Czyli nic nie trace nie zajmujac sie tym ostatnimi czasy.
Sorry, jednak trace - nalezne obslugujacym taki wynalek joby od dyrekcyj
wq[pii] efektywnoscia patentow.

BTW Mam znajomego, ktory ma 3.11 workgroups na 2 stanowiskach i mu to
bardziej sie rozlazi w szwach niz dziala. Chce przypiac sobie jeszcze 2
stanowiska. Udalo mi sie wybic mu ze lba wrkg i inne peer-to-peer i
myslalem, ze odnioslem sukces. Sadzilem, ze postawi NetWare i bedzie spokoj.
Dzis dowiedzialem sie co postanowil: NieTe Server! Zyczmy mu zdrowia, bo na
rozum za pozno ;))
Dotychczasowy programik mu sie nie podoba i postanowil przejsc na 'Firme ++'
CDNu. Clarion, pisane nogami a z bajerkami, zebezpieczane !kluczem
sprzetowym! On to chce na sieci i z sieciowymi drukarkami. Az jestem ciekaw
kiedy mu sie hasp'y pozra z drukarkami, NT ze 'zwyklym' 3.11 i jego wrkg
(downgrade'u do 3.1 nie zrobi bo sie nie cofnie w rozwoju).

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)