Re: ext2fs, hpfs, ntfs [bylo: obiektowy W95]

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 23:40:28 MET DST

At 09:00 02.08.96 +0200, you wrote:

>Trzeba przyznac, ze w IBM zatrudniaja chyba samych idiotow -
>najpierw jakis zaprojektowal peceta,

I nienajgorzej to co-nieco wymyslono: architektura otwarta, jawna
magistrala. Za to z przemedytacja (sami 'niebiescy' to przyznali) wsadzili
przestarzaly procesor.

>inny dal mu te robote,
>jeszcze inny zatwierdzil. Ktos wynajal Billa,

Gdyby go zatrudnili w marketingu i uwiazali tam lancuchem nie bylby to taki
zly pomysl.

>ktos wymyslil PS/2 i PS/1.

Micro Channel rzeczywiscie byl na swe czasy nowoczesny. Nie przyjelo sie bo
... polityka marketingowa i tajnosc czesci dokumentacji PS/2 - na zlosc
klonom i popularnosci. PS/1 to faktycznie burak - zrodzony z checi
stworzenia 'PS/2-lite' aciak w obudowie PS/2 i za cene prawie PS/2. Slabszy
i drozszy od klonow AT/286.

>Ktos nie pilnuje interesow jesli chodzi o OS/2.....

I szkodzi calemu swiatkowi komputerow osobistych. Przestepstwo przerz
zaniedbanie.

>P.S. Trzymalem sie od OS/2 z daleka, bo IBM nie wymyslil chyba zadnego
> do konca dobrego produktu wczesniej. Czyzby OS/2 i AIX byly
> pierwsze? Ludzie jakos chwala...

No to sie do OS/2 przybliz. Ja od dwoch miesiecy 'pracuje' nad jego
przewroceniem i mi sie nie udalo. Win 3.1EE, czyli to niby stabilniejsze od
PL, na scisle tym samym sprzecie przynajmniej raz na tydzien ubliza mi
tekstem 'GPF' i kaze stracic wyniki pracy, ktora wlasnie robie.

>Jaroslaw Lis

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl