Re: Winda w pajeczynie

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 23:40:22 MET DST

At 08:23 02.08.96 +0200, you wrote:

>VOL_ROBOCZY jest jednak znacznie lepszy
>boz zawsze sie mozna jak-naj-powazniej tlumaczyc
>ze to VOLUMEN roboczy
>a nie zaden wo'l/

Dokladnie takie bylo jego pochodzenie - potrzebowalem jakiejs przykladowej
nazwy by odroznic od SYS:. Pracusia tez wymyslilem ad hoc.

Inne ciekawe nazwy, ktore wystepuja w 'moich' sieciach, tym razem prawdziwe:
'BIURWA' to wolumin zawierajacy aplikacje biurowe (jakies TAGi, Quattro,
Winda z Officem etc), 'RACHMISTRZ' - wolumin z FKa i przynaleznosciami,
kadrami, pl/acami, rozliczeniami z kontrahentami itp. Biurwa i Rachmistrz sa
na serwerze 'NADBUDOWA' obslugujacym administracje. W tej samej firmie jest
tez serwer 'BAZA' obslugujacy dzialy produkcyjne, a na nim wolumin 'BUBEL',
m.in. z gospodarka magazynowa (surowce + !produkcja!), kosztorysami itd.
Wlasciciele firmy jak widac maja jajca, sam sie nie spodziewalem, ze mi
takie nazwy zaakceptuja.
Print server czesto nazywa sie u mnie 'DRUKARZ', 'mam' tez print server
sprzetowy obslugujacy dwie drukarki (laser + kolorowa plujka) firmy HP o
nazwie 'HIPEK' bo przy instalowaniu tej parki ktos zmeczony ciaglym wyciem
iglowek zawolal 'hip, hiip, hurra HaPe'. Iglowki (glownie Star Micronics) sa
tam obslugiwane przez zainstalowana na serwerze novellowska "GWIAZDKAe' bo
mnie juz ponioslo. Jest tez print server 'ZECER' obslugujacy naswietlarke.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)