Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 17:46:48 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
: BTW Mam znajomego, ktory ma 3.11 workgroups na 2 stanowiskach i mu to
: bardziej sie rozlazi w szwach niz dziala. Chce przypiac sobie jeszcze 2
: stanowiska. Udalo mi sie wybic mu ze lba wrkg i inne peer-to-peer i
: myslalem, ze odnioslem sukces. Sadzilem, ze postawi NetWare i bedzie spokoj.
: Dzis dowiedzialem sie co postanowil: NieTe Server! Zyczmy mu zdrowia, bo na
: rozum za pozno ;))
: Dotychczasowy programik mu sie nie podoba i postanowil przejsc na 'Firme ++'
: CDNu. Clarion, pisane nogami a z bajerkami, zebezpieczane !kluczem
: sprzetowym! On to chce na sieci i z sieciowymi drukarkami. Az jestem ciekaw
: kiedy mu sie hasp'y pozra z drukarkami, NT ze 'zwyklym' 3.11 i jego wrkg
: (downgrade'u do 3.1 nie zrobi bo sie nie cofnie w rozwoju).

Akurat F++ znam dosc dobrze, i trzeba przyznac ze w sieciach
pracuje wzglednie dobrze, a klucze nie sprawiaja klopotow, no chyba, ze sie
ktory spali. Produkt generalnie dobry pod wzgledem mozliwosci, i godny
polecenia, tyle ze sie po DOS'em ledwo miesci.

Ale mam informacje, ze nowsza wersja bedzie klient-server, server pod NT,
wiec moze i nie tak zle wybral.

Jarek.