Re: Windows 95 - muchy nie moga sie mylic...

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 03:23:32 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote in article
<4tn3ci$e9b_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> Fakt tez czasmi bywam w MD zwlaszcza jak mieli tydzien z
> chinszczyzna a ja musialem porwac ze soba cos do pociagu.
W MD? Co to sie porobilo......
 Na ogol
> jednak irytowalo mnie czekanie bo akurat fish macka albo sprig
> roles nie ma i musza mi zrobic. Zdarzalo mi sie przychodzic 15
> minut przed odjazdem pociagu zaplacic i wybiegac bez jedzenia...
Nie u nas tak nie ma. To jest fast food. Dlatego tam ludzi chodza bo
szybko.
> Szczerze mowiac mam podobne zdanie o Burger King i Silberkugel.
> Klasa tego typu restauracji sa dla mnie Moevenpick La Marche.
> Samobslugowe stoiska, entualnie ludzie robiacy potrawy na
> poczekaniu (chocby i pizze z tego co sobie sam wybierzesz).
> Wszytsko stylizowane na rynek we francuskim prowinacjonalnym
> miasteczku, kramiki, "uliczni" sprzedawcy swoich specjalow
> balkony, totalne zaprzeczenie uniformizacji.
Czy tez ta sama klasa cenowa co MD czy BK ?
W usiech tez sa drozsze wersje MD.
 Glowna specjalnoscia
> sa dla mnie surowki(placisz za rozmiar tazlerza) i super lody
> (lekkie i pachnace az swierzoscia, zupelne przeciwienstwo
> Haegen Dans).
Te Lody to Haagen Dazs. Bardzo dobre.
Gorsze od Carvela, Ben and Jerry  i Baskin Robbins.
I przede wszytkim jestem glodny, wchodze biore
> talez nakadam sobie jem i place przy wyjsciu... Zadnego czekania
> Pawel

A ja wole ze nikt nie mial bezposredniego dostepu do jedzenia ktore bede
jadl.
Oprocz obslugi. Nie wszytsko da sie ulozyc w szwedzki barek.