Re: Windows 95 - muchy nie moga sie mylic...

Autor: proga_at_sun3.hep.utexas.edu
Data: Tue 06 Aug 1996 - 16:52:37 MET DST

> Problem tylko ze zdrowy na krotka mete,
> A poza tym nie wiem
> dlaczego ale po zjedzeniu po godzinie jestem znow glodny.

Teraz wkoncu pojolem te reklamy;
- taki opas wtraja takie cos z MD, czy innej jemu podobnej jadlodajni.
Ma nie ciekawa mine ale amerykanska farmacja daje mu stosowna tabletke i juz
gosc usmiechniety i moze zjesc nastepna porcje.

Albo ostatnio wymyslili jeszcze lepsza tabletke. Lykasz przed jedzeniem i
wtedy nawet MD ci nie straszny.

Marek.

Ps. obiecuje nic wiecej na ten temat nie pisac.