Re: Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 21:21:27 MET DST

On 31 Jul 1996 12:51:17 GMT, civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir
Bialek) wrote:

>wstawiajac naglowki MIME oraz tresc listu zakodowana w ISO-8859-x, itp.

>nie lamie zadnej zasady zawartej w RFC822...
>wiec jesli w jakiejs netykiecie jest zawarty zakaz o uzywaniu znakow narodowych
>to pewnie jest tam tylko z tego powodu, ze w czasie jej pisania
>nie bylo takich mozliwosci....
>watpie zeby taki zakaz byl w netykiecie zawartej w jakims RFC
>jesli jest podajcie mi nr, jesli bedzie sie zgadzalo to sie poddam :)
>ja na razie podaje numerki RFC wg ktorych wyciagnalem wniosek
>ze moge uzywac polskich literek, jesli ktos poda RFC wg ktorego
> [...]

Widze,ze lubisz postepowac wedlug zasady 'co nie jest zabronione jest
dozwolone'. Dla mnie sytuacja jest prosta - czytam te newsy, ktore
_MOGE ODCZYTAC_. ISO-2 jeszcze moge odczytac (polowa ogonkow jest
widoczna) ale MIME wyglada u mnie jak jakis pieprzony szyfr. Dlatego
tez listy napisane w ISO-2 czytam ale te zakodowane w MIME po prostu
pomijam bo jestem za bardzo nerwowy. Jezeli wiec ktos zapyta mnie o
cos w liscie z MIME nie dostanie odpowiedzi bo jego tekst bedzie
skipniety. Proste.
Nie jestem az tak wazna osoba na liscie zeby ktos przejal sie tym
stwierdzeniem ale co zrobicie drodzy MIMEtowicze jesli tak samo jak ja
postapi wiekszosc ludzi, ktorzy moga odpowiedziec na wasze pytania ???
Wybor wiec nalezy do was. Proste i logiczne.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*