Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 21:21:30 MET DST

On Wed, 31 Jul 1996 13:34:11 GMT, wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl
(Wojciech Galazka) wrote:

>Wsieci z Novelem i TCP/IP ? Nieprawda
>Z niestandardowym, "skladanym" komputerem ? Nieprawda
>Poza tym sprobuj no sprawdzic tekst angielskim polskim Wordem :-)
>(majac zainstalowanego polskiego Worda, i na dyskietkach angielskego)
>Nie ma sily, trzeba miec zainstalowane oba :))))

1.Czy ty czlowieku czytasz to na co odpowiadasz? Co ma zwykly
poczatkujacy uzytkownik domowego komputera do sieci Novella ??

2.Co to znaczy 'niestandardowy skladany komputer'? Ja sam mam skladaka
i nie mialem _zadnych_ problemow z instalacja Win95 (ale mialem i to
duze problemy z instalacja OS/2 Warp).

3.Mam Worda 6.0 wersja polska z zainstalowanymi dwoma slownikami -
angielskim i polskim (+polski tezaurus). Przelaczasz sobie albo na
polski albo na angielski i wszystko chodzi bez problemu.

P.S Punkt 3 jest bardzo dobrym przykladem na to, ze zanim zacznie sie
obrzucac blotem jakis program czy system to trzeba sie najpierw
zastanowic czy samemu nie popelnia sie gdzies bledu. Zamiast pluc na
Word-a wystarczylo rzucic pytanie na liste. (tylko nie w MIME) :)))

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*