Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 16:40:01 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>czegos
>
>Tia. W twoich czasach komputerami zajmowali sie wylacznie profesjonalisci
>komputerowi czasy sie zmienily, to juz nie cudo techniki tylko przyrzad,
>teraz po0tzrebuja go na przyklad lekarze.

Dziwne o bo ja w epoce XT pisalem sam i zalem sporo ludzi piszac
oprogramowanie medyczne. Czyzby w USA lekarze zaczeli uzywac
sprzetu komputerowego dopiero w dzieki win 95. BTW w CH wiekszosc
lekarzy jest do tylu i tego co wiedze dalej uzywaja glownie
Mac'a, znam tez paru co uzywaja OS/2 na laptopach...
Pawel