SuSE Linux i Oberon System 3

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 16:31:33 MET DST

Zgubil mi sie mail na ktory mialem odpowiedziec.
url suse to

www.suse.de

kapiatlna dystrybucja ale celowo zniemczona (tzn da sie wszytsko
po angielsku ale trzeba odrobine uwazac przy intsalacji bo
domyslnie jest po niemiecku. Idealnie rozwiazany Live system na
CD. Niestety drogie bo w ladnym pudelku z gruba ksiazka (po
niemiecku)... No ale po prostu wkladasz CD i wybierasz z menu co
checesz miec zainstalowane a co ma byc tylko linkiem do Live CD.
To jest koncepcja linuxa raczej przewiedziana pod poczatkujacego
uzytkownika.

Jakby ktos chacial zenkanac co nowego w Oberon System 3 (a uwazam
ze cholernie ciekawe...)

ftp.switch.ch /mirror/oberon/system3/MSDOS/readme.txt
(mam nadzieje ze nie zrobilem literowki) sa tez wersje pod win i
linuxa.

Swoja droga coraz powazniej mysle by pod tym pisac. W domu pisze
na PC a w robocie odpalam na Indy...
Pawel