Re: To jest to (bylo Re: PSI Kurier - ...)

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 16:47:58 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>moze rzucilbys troche wiecej szczegolow.
>Jest i dla OS/2 implementacja Oberonu,
>juz pare razy myslalem zeby ja sciagnac z hobbesa
>ale jakos tak ... jedna z rzeczy na ktore nie wystarcza czasu.
>Moze opowiesz cos wiecej, zmobilizuje sie ja (jesli warto)
>a niewykluczone ze i innych zainnteresuje.

Wyslem czytelnego newsa z adresem. Zraz ci wysle readme.txt
(prywatnie... dochodzi do ciebie to co wysylam na
grego_at_rmnet.it?)

Nie wiem czy jest system 3 ze wszytskimi bajerami jest pod OS/2
(to nosi daty z przed miesiaca). Moim zdanieniem to prawie system
operacyjny (ba utralatwy w instalacji) i nalepiej go tak uzywac
(tzn opadalic z czytstego DOSa) no choc jesli jest pod OS/2 to
moze znika problem z tym ze liczba driverow jest ograniczona. Ja
calkiem serio mysle by zrobic pod to troche rzeczy.
Pelna przenoszalnosc zrodel miedzy 15 platformami (no moze nie
dla system 3).
Pawel