Re: "PSI Kurier..." - o co Wam chodzi?!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 05:49:00 MET DST

On Tue, 30 Jul 1996 21:12:00 +0200, Maciej Wojcik wrote:

>Ja sie dziwie, ze osoby "siedzacy w temacie" potrafia sie tak
>PRZYPIERDALAC do szczegolow - chyba tylko dlatego, ze sami chcieliby
>blyszczec wiedza na lamach prasy. I do tego Pawel Wimmer dal Wam
>szanse - piszcie KILOBAJTY tekstu do Lupusa, a oni Was wydrukuja!! I
>zobaczymy co z tego wyniknie...

zobaczymy, wlasnie ...

Pan Wimmer chyba nie calkiem zdawal sobie rady co robi
dajac taka obietnice. Przegladniecie calego tego materialu,
usystematyzownie go, wybor itd. to bedzie naprawde kawal
cholernej roboty. Jednakze jesli zostanie zrobiona rzetelnie
to moze z tego powstac naprawde swietny material, ktory
IMHO moglby zrobic wiele dobrego

Grego