Re: Summary (krotsze) :)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 06:16:16 MET DST

On Wed, 31 Jul 1996 03:31:52 +0200, Mariusz Mroczkowski wrote:

>28 Jul 96 23:23, Gregorio Kus -> do All:

>Ty sie jednak chyba minales z powolaniem :)))
>Czyzby sasiedztwo Watykanu?
>Oczywiscie mam glownie na mysli zakony OO.Jezuitow i OO.Misjonarzy :)
>
>proponuje, bys powtornie przeczytal swoj article - jako produkt czcigodnego
>monsignore, (z..."OS/servatore Romano" [?]). ;)
[...]
>COMP.PECET! - Wasz Padrone zawsze na posterunku. AMEN :)))
[...]
>P.S. Gdybys przypadkiem poczul sie urazony przesmiewczym tonem,
>to przepraszam.
>Chcialem uwypuklic cala GROTESKOWOSC MISJONARZY i "swietej wojny".

nie, wcale mnie to nie urazilo.
moja praca nigdy nie byla dla mnie wylacznie zrodlem pieniedzy
spedzam przy pracy zbyt wiele czasu by robic to wylacznie dla nich

Jesli kazdy kto ma jakas misje - jest misjonarzem,
to i owszem - jestem nim.

I nawet jesli jest to czasem groteskowe
  (choc wydaje mi sie ze Twoje zdanie jest dosc odosobnione, a ten
   moj P.S. ktory tak rozbudowales byl EWIDENTNIE autoironiczny)
to wole taka postawe, niz postawe tych ktorzy wciaz
namawiaja do "nieobrazania sie na rzeczywistosc"
  (do pogodzenia sie z faktami [rynkowymi, politycznymi,
   polskim polozeniem geopolitycznym itp])
tacy zawsze byli tylko mierzwa historii

>BTW: - czasami swietnie sie bawie.

ja tez.
a OSservatore Romano - bardzo mi sie podobalo.
chyba zatytuuje w ten sposob moja home page
(kiedy w koncu znajde czas zeby sie nia powaznie zajac)
o ile udzielisz mi koncesji [chodzi mi o Twoje prawa autorskie]

Grego

P.S. Jestem protestantem

P.S.2. Nie mam najmniejszych sklonnosci do "fanatyzmu
technologicznego". Postep techniczny nie jest dla mnie zadna
wartoscia sama w sobie, a za najwieksze techniczne osiagniecie
ludzkosci uwazam po dzis dzien wynalazek water-closetu.

To taka uwaga koncowa na wypadek gdyby ktos pomyslal
ze moja "misja" to niesienie kaganka technologii pod strzechy.