Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:37:25 MET DST

On 29 Jul 1996 21:10:12 +0200, wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek)
wrote:

>Tomek Kaminski napisal(-a) :

cut

>Nic nowego. Jesli bys napisam ze jest stabilny to bym sie zdziwil. A co
>powiesz na takie typowe krzaczki - system dalej nie robi porzadku po
>programach, efekt - NW workstation MUSI byc resetowane co dwa tygodnie
>(srednio) bo inaczej strasznie zwalnia. Inny kwiatek - zdalny reset maszyny,
>jesli zrobisz to na NT to bede Cie podziwial.

Podziwiaj !
To da sie zrobic, choc oczywiscie na NT musisz odpalic odpowiedni
serwis (spawner, Telnet serwer).
Mozesz nawet zdalnie pracowac, i to w trybie graficznym.

Ale inne zarzuty - zgoda.
W koncu to ich drugi (po DOS) system operacyjny - Win 3.xx i 95 to
zwykle nakladki.

I co wybrales ?

Tomek