Re: Ciezki start G95

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:56:41 MET DST

>Ha to bardzo proste, wystarczy w jednym z plikow WIN.INI albo SYSTEM.INI
>(przyznaje sie nie pamietam w ktorym) ustawic parametr (Win)GUI na 0,
>a moze na cos innego.... a tam najlepiej getnij sobie MS power tools.
>Tam jest cos takiego jak Tweak UI co samo ustawia czy i ile czasu menu
>takie jak F8 sie pojawia za kazdym razem.
>MS power tools dostaniesz w:
>ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/WinSite/win95/miscutil/addon.zip
>albo w kazdym innym mirrorze WinSite

Nie w Win.ini i nie w System. ini tylko w Msdos.sys, ktore jest w root
directory i jest read-only.
Musisz najpierw zmienic atribut zeby zmienic ten plik i dopisac line.
Zgadzam sie ze duzo latwiej to zrobic z Tweak UI.
Jesli chcesz wiecej informacji na temat file msdos.sys napisz do mnie, wtedy
przesle Ci liste opcji, ktore mozna wpisac w msdos.sys.

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca