Re: Summary (bardzo dlugie) [Bylo:Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)]

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_frolix.edusoft.com.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 23:46:30 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Czyli mamy z jednej strony milosnikow w95 ktorzy swoj system
: kochaja bo nie znaja nic innego, a z drugiej strony ludzi,
: ktorzy DOKONALI SWIADOMEGO WYBORU.

Gregorio, napisales bardzo madry i dlugi list. A ja streszcze to po swojemu,
zwiezle a wrednie. Otoz, kochac W95 i opowiadac jaki to on bezpieczny i
stabilny moga tylko lamerzy. Wielu, jak ich nazwales, "pismakow
komputerowych" wypisuje takie glupoty bo tez sa lamerami. A tak jest
prosciej - napisac takie glupoty, tlumek innych lamerow przyklasnie, kase
sie wezmie i bedzie sie mozna zajac np. pielniem grzadek w ogrodku albo inna
forma rekreacji. Po co sie meczyc, poznawac jakies inne systemy?

: >A Bill Gates powinien siedziec z wyrokiem 20 lat najmniej.
:
: nic podobnego.
: niech sobie zyje nadal, niech robi miliardy.
: nie mam nic przeciwko temu.
: jest genialnym managerem, i jako liberal nie mam nic do niego,
: ani do jego pieniedzy. na wolnym rynku glosuje sie pieniedzmi.

W pelni sie z Toba zgadzam. To genialny fachowiec od wciskania kitu na
bezczela szerokim masom. Jak sie wybieral do Polski, to przyjmowalem
zaklady, ze spotka sie z Kwasniewskim, naszym lokalnym specem od tego samego
tylko ze w ciut innej dziedzinie.

Przewaga Gatesa polega na tym, ze on zyje z dobrowolnych oplat, a nie z
podatkow. Wiec niech sobie zarabia te swoje miliony, tylko prosze mi nie
wmawiac ze produkty MS to kawal solidnej programistycznej roboty.

: P.S.2. Juz raz to opowiadalem, ale powtorze. Zydzi z Zamoscia
: zorganizowali pewnego razu spotkani dwoch najwiekszych cadykow.
: Usiedli wokol oczekujac na skrzaca sie dyskusje. Cadykowie
: posiedzieli godzine w milczeniu, siorbiac herbate. Potem sie
: pozegnali i rozeszli. Na pytania zawiedzionych Zydow, jeden
: z nich odpowiedzial: ja wiem wszystko i on wie wszystko,
: to o czym mielismy wlasciwie rozmawiac?

Swietne.

--
I Andrzej K. Brandt I SP5WCA I andy_at_mimuw.edu.pl I   andy_at_edusoft.com.pl   I