Re: Summary (bardzo dlugie) [Bylo:Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)]

Autor: Sylwester Czopek (sylwekc_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:36:21 MET DST

Gregorio Kus wrote:
> Czy nie zwrociles na przyklad uwagi na to, ze nie ma postingow
> typu MAC OS jest lepszy od Linuxa, Linux lepszy od OS/2, a OS/2
> lepszy od TOSa Amigi? Oczywiscie moglbys odpowiedziec, ze jest

Wszystko OK, tylko system operacyjny Amigi zwie sie AmigaDOS (ew. KickStart - tak sie zwie ROM a ze wiekszosc
systemu siedzi wlasnie tam to go i tak mozna nazwac) nie zas Amiga TOS. TOS jest natomiast s. o. Atari
ST/TT/Falcon. Sorry ze sie wtracilem z ta drobnostka, ale zalezalo mi aby ta niescislosc wyjasnic... :)

--
| Sylwester Czopek                | A1200 / A3000 |