Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_frolix.edusoft.com.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 23:57:58 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Poza tym prosze mi powiedziec jak w NS lub IE mam sciagnac 16 plikow
: : z posrod prawie poltora tysiaca, ktore maja gdzies w nazwie slowo
: : 'mouse'?
:
: open: ftp://...simtel.../msdos/turbopas
: Edit/Find: mouse
:
: i jedziemy - kursor zatrzymuje Ci sie na pliku, widzisz date, rozmiar,
: kazesz sciagac, i szukasz dalej. Zaleta - po dwoch minutach mozesz isc na
: kawe, a nie musisz przed terminalem sterczec powtarzajac co chwila 'yes'
: albo (prompt off) zastanawiac sie jak dlugo jeszcze bedzie sie sciagalo,
: bo nie wiesz ile tego w ogole jest.

On jasno napisal, ze uzywal ncftp. Tam sie nie musi wciskac enter, a przy
kazdym pliczku jest ladnie pokazane jak sie ciagnie.

--
I Andrzej K. Brandt I SP5WCA I andy_at_mimuw.edu.pl I   andy_at_edusoft.com.pl   I