Re: PROTEST!!! PSI KURIER I INNE PIERDULY

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_frolix.edusoft.com.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 00:02:47 MET DST

Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl) wrote:
: > >>ciach.....
: > >
: > >Nie przejmuj sie, to jest po prostu dobrze przemyslana akcja
: > >marketingowa!
: >
: > Poniewaz tak sie sklada, ze cala awantura zaczela sie od mojego
: > postingu, (nie przypuszczalem, ze w srodku sezonu ogorkowego temat
: > az tak 'eksploduje') bylbym Ci wdzieczny za rozwiniecie tej uwagi. :-7
: >
: Nie chodzi mi o Twoj posting, tylko o "podtrzymywanie" przez P.W. :-))

No bez przesady... Jak go z imienia i nazwiska skrytykowano, to chyba moze
cos-tam napisac dla obrony (zanim mu sie W'95 zawiesi na amen)? Czy tez ma
siedziec cicho?

--
I Andrzej K. Brandt I SP5WCA I andy_at_mimuw.edu.pl I   andy_at_edusoft.com.pl   I