Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 13:00:18 MET DST

root (root_at_oeiizk.waw.pl) wrote:
: Jarek Lis wrote:
: > Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
: > : Poza tym jak przedstawia sie
: > : sprawa automatycznego wznawiania transmisji w przypadku jej
: > : przerwania.
: >
: > Inwestowac trzeba w dobre Lacza, a nie w znawianie.
: >
: O! Zapewne producenci samochodow to idioci, bo robia co raz to lepsze
: zawieszenia, zamiast inwestowac w drogi.

I potem takie idiotyczne samochody gubia to zawieszenie jadac po
[prosze sie nie smiac, ja to slowo ironicznie pisze] autostradach w Polsce.

: Poza tym prosze mi powiedziec jak w NS lub IE mam sciagnac 16 plikow
: z posrod prawie poltora tysiaca, ktore maja gdzies w nazwie slowo
: 'mouse'?

open: ftp://...simtel.../msdos/turbopas
Edit/Find: mouse

i jedziemy - kursor zatrzymuje Ci sie na pliku, widzisz date, rozmiar,
kazesz sciagac, i szukasz dalej. Zaleta - po dwoch minutach mozesz isc na
kawe, a nie musisz przed terminalem sterczec powtarzajac co chwila 'yes'
albo (prompt off) zastanawiac sie jak dlugo jeszcze bedzie sie sciagalo,
bo nie wiesz ile tego w ogole jest.

: Zeby nikt nie myslal, ze to wydumany problem, to moge
: powiedziec po co mi to. Znajomy poprosil mnie, zebym mu znalazl
: jakies przyklady wykorzystania myszy w programach w Turbo Pascalu.

No, to masz problem wydumany, bo wlasciwe rozwiazanie to
SEARCH "mouse example pascal".
Pod warunkiem oczywiscie, ze to server WWW z dobrym administratorem, a
nie glupi ftp.

: Nie twierdze, ze tego sie nie da zrobic w NS lub IE, ale ja nie wiem
: jak.

Intuicyjnie kolego, intuicyjnie. To tez jedna z zalet.

Jarek.