Re: Summary (bardzo dlugie) [Bylo:Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 10:28:28 MET DST

January Weiner (uxjweine_at_if.uj.edu.pl) wrote:
: W Windowsach odstrecza mnie:
: 1) tanie efekciarstwo,

Hm, raczej DROGIE efekciarstwo. Procesor szybszy, pamieci dokupic, dysk
wiekszy...

: 2) zmuszanie uzytkownika do intensywnego korzystania z myszy
: (klawiatura jest zawsze "druga opcja"),

Ciesz sie ze jest - sproboj takie X-Windows, czy nawet Netszkape obsluzyc
bez myszy. IMHO - sprawe myszy i klawiatury MS rozwiazal dosc dobrze.
Gorzej w Office.

: 3) grube podreczniki, z ktorych niczego nie mozna sie dowiedziec
: - nie sa one pisane dla LAIKOW, tylko osob niezbyt inteligentych, i
: zawsze brak w nich porzadnych referencji,

No nie wiem - dawno nie czytalem. Kiedys byly wzglednie porzadne.
A ostatnio juz nie sa grube.

: 5) calkowite niedbalstwo jesli chodzi o standardy (TTF zamiast
: PostScriptu, CP 1250, etc., etc.),

A czy Postscript do TTF nie ma sie przypadkiem tak jak marchewka do
jablek?

: Bill Gates byl dla mnie przykladem czlowieka sukcesu,

Ciagle jest. Zarobic takie pieniadze - to chwala. A na takim g**** - to
chwala jeszcze wieksza. I trudno mowic, ze Cie oszukal - wiekszosc produktow
kupuja ludzie [firmy], ktore juz maja jego inny produkt, i doskonale wiedza,
czego sie spodziewac w nastepnym....

Jarek.