Re: Summary (bardzo dlugie) [Bylo:Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 00:32:01 MET DST

On Mon, 29 Jul 1996 22:41:43 +0200, January Weiner wrote:

>Brawo, Grego!

grazie

[...]
> Tyle moje trzy grosze. Uwazam za stosowne, zeby pisac tyle o
>swoich doswiadczeniach, bo nie jestem wyjatkiem: znam kilka osob z mojego
>roku, ktore mialy przejscia dokladnie takie same, i takze wyladowaly w
>bagnie nienawisci do M$. Wiec to nie jest tak, ze im wiekszy
>profesjonalizm, tym wieksza niechec do Windowsow - zwykly, szary,
>nieprofesjonalny uzytkownik tez moze miec inne zdanie...

masz racje - zle to wyrazilem.
nie mam zadnych watpliwosci co do tego, ze "zwykly,
szary, nieprofesjonalny" uzytkownik tez moze miec inne zdanie.
wystarczy zeby mial okazje poznac, porownac, dowiedziec sie.
ale jak ma to zrobic?
przeciez nie bedzie studiowal informatyki.
co wiec robi?
ano, kupuje PC Kurier czy innego Entera
i z tych "obiektywnych, krytycznych artykulow"
dowiaduje sie tego samego co z reklamy malegomiekkiego

> OSciski,

wzajemne,
OSmiorne

Grego