Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 09:33:12 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
<4ti47t$2ij_at_olorin.nask.pl>...

> Pawle, zdecyduj sie. Albo traktujesz swoje dziennikarstwo wylacznie jako
> sposob zarabiania pieniazkow (i wtedy przestane miec do Ciebie pretensje,
> ale moj szacunek dla Ciebie spadnie o rzad wielkosci), albo masz wieksze
> ambicje/zamiary (i wtedy nie powinienes sie IMHO ograniczac do
schlebiania
> gustom gawiedzi, zostaw populizm politykom i marketingowcom).
>
> Leszek.

Ja tylko stwierdzam fakt. Zas staram sie z przekonaniem pisac o
rozwiazaniach wygodnych dla znacznej WIEKSZOSCI juzerow. To nie jest wcale
schlebianie, tylko dostosowywanie podazy do popytu, jak w kazdej
kapitalistycznej firmie.
Za to staram sie czasem cos kreowac, nawet niekiedy pod prad, w felietonach
w ENTER-ze.
BTW - zarobki w Lupusie sa bodajze najmniejsze w branzy
komputerowo-dziennikarskiej, a mnostwo rzeczy jest robionych gratis (m.in.
chocby materialy na stronie Lupusa).

--
Pawel Wimmer