Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 09:49:25 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
: Juz mi sie zdarzalo slyszec od panienek cos w stylu 'drukuje mi sie z Worda
: i musze czekac'. Chcialaby sobie rownoczesnie puscic rekalkulacje arkusza w
: Excelu, a w oknie DOS'owym globalne ksiegowanie calego miesiaca. To
: przypadek autentyczny, polaczony z ujadaniem na 'pseudowielozadaniowosc'
: Win. 3.1.

Hm, to faktycznie jakas biurwa. Przeciez Word potrafi 'drukowac' w tle.
[Na co osobiscie klalem, bo zapomnialem wylaczyc, a to bydle slimaczylo
sie przez kwadrans, zanim zaczelo drukowac zadanych pare stron ze 100].

Jarek.