Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 09:56:25 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: > > NT od dawna dobrze obsluguje wieloprocesorowosc, to juz nie sa
: > > eksperymenty. Znam powazna instytucje finasowa, w ktorej z powodzeniem
: > > NT pracuje na 4-procesorowym Compaqu.
: ze pracuje,
: nawet stabilnie - w to jestem gotow uwierzyc
: (jeszcze M$ nie zdazyl spieprzyc pierwotnego projektu)
: ale co z osiagami?

Akurat NT ma jakis rekord w bazach danych. Ich SQL osiagnal ponad 4k
transakcji na minute. Na wieloprocesorowym systemie.

P.S. Wiadomosc od Microsoft'a, choc tu akurat jej wierze, natomiast
    byc moze jest to rekord w klasie maszyn do np 27k$, przy cenie
    uzytej maszyny 26900.

: Utilizing NetBench, IBM's Warp Server beat Windows NT Server
: by up to 26 percent in our file and print services tests running
: on our 100M-bps Fast Ethernet network.
: NetWare, once the king of the file and print services hill,
: placed last in these high-capacity throughput tests.
: Warp Server had a peak performance of 56M bps, compared with
: Windows NT's maximum of 44M bps in our file and print services
: tests. This is particularly significant considering that the SMP
: (symmetric multiprocessing)-compliant Windows NT Server was running
: in quad-processing mode (on a server equipped with four 133MHz
: Pentium processors). Yet it was unable to keep up with Warp Server
: running in a single-processor configuration.

Troche brakuje dopisania co sie testowalo i jak. Jak wypadl NT na
pojedynczym procesorze, czyjej produkcji byly karty, etc.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |