Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 15:58:44 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Ja tylko stwierdzam fakt. Zas staram sie z przekonaniem pisac o
: rozwiazaniach wygodnych dla znacznej WIEKSZOSCI juzerow.

Zapominajac przy okazji poinformowac ich, ze na swiecie istnieja
alternatywne rozwiazania, ktore sa co prawda raczej mniej przeznaczone
dla pocztakujacych, za to maja lepsza sprawnosc/mozliwosci/jakosc.
Czyli zamykajac ich w zakletym kregu tego, co uznales za odpowiednie
dla nich. Nie dajac szansy wyboru.

: To nie jest wcale schlebianie, tylko dostosowywanie podazy do popytu,
: jak w kazdej kapitalistycznej firmie.

Jesli owo "dostowanie" osiaga poziom przemilczania faktow, to...

: BTW - zarobki w Lupusie sa bodajze najmniejsze w branzy
: komputerowo-dziennikarskiej, a mnostwo rzeczy jest robionych gratis (m.in.
: chocby materialy na stronie Lupusa).

A co to ma do rzeczy? Nie sugerowalem wcale, ze za pisanie o M$ zarabiasz
krocie... :)

--
	Leszek.