Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 09:24:30 MET DST

> Dodam, że w normalnych gazetach znajdują się wzmianki o innych
> partiach politycznych. W Twoim artykule o innych systemach jakoś nie
> było słychać.

Niestety, mialem tylko 3 KB miejsca, wiec pisalem o rozwiazaniach
najpopularniejszych, ktore na dodatek sa obudowane bardzo dobrym
oprogramowaniem internetowym.

> Myślę, że gdyby PC-Kurier (i inne czasopisma) staranniej i
> bezstronniej przygotowywały artykuły oraz nauczyły się jakie systemy
> operacyjne są obecnie dostępne i co potrafią, nie byłoby problemu.
> Mnie osobiście najbardziej denerwuje gdy propaguje się programy
> Microsoft jako _jedyną_ drogę. Jest to oczywista bzdura.

W Lupusie jest paru pasjonatow Warpa i Linuxa (Rafal Wiosna, Jas Stozek i
kilku innych). Windows nie sa propagowane jako jedyne, lecz jako
najwygodniejsze dla OGOLU, czyli zazwyczaj przecietnego zjadacza, nie
majacego zbyt glebiokiego pojecia o komputerach.

> Jan Rychter jwr_at_icm.edu.pl
> Ten list zawiera polskie znaki w polskim standardzie iso-8859-2,
> przyjętym powszechnie w Internecie. Jeżeli nie wyświetlają się one
> poprawnie u Ciebie, zajrzyj pod http://www.agh.edu.pl/ogonki/

Genialny MS Mail and News Reader w locie przekodowal na 1250.

tez pozdrawiam
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
Wydawnictwo Lupus / Lupus Publishing House
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://uucp.polbox.com.pl/cgi-bin/ssis/lupus/index.html