Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 00:21:57 MET DST

On Mon, 29 Jul 1996 21:10:10 +0200, Wojtek Piecek wrote:

>Tomek Kaminski napisal(-a) :
>
> > Czy nie zaslepia Cie niechec do M$ ?
> > NT od dawna dobrze obsluguje wieloprocesorowosc, to juz nie sa
> > eksperymenty. Znam powazna instytucje finasowa, w ktorej z powodzeniem
> > NT pracuje na 4-procesorowym Compaqu.
>
>Biedne instytucje. Choc z drugiej strony to wszystko jest na ich
>odpowiedzialnosc ...

ze pracuje,
nawet stabilnie - w to jestem gotow uwierzyc
(jeszcze M$ nie zdazyl spieprzyc pierwotnego projektu)
ale co z osiagami?

Z testow komparatywnych InfoWeek:

  Utilizing NetBench, IBM's Warp Server beat Windows NT Server
by up to 26 percent in our file and print services tests running
on our 100M-bps Fast Ethernet network.
  NetWare, once the king of the file and print services hill,
placed last in these high-capacity throughput tests.
  Warp Server had a peak performance of 56M bps, compared with
Windows NT's maximum of 44M bps in our file and print services
tests. This is particularly significant considering that the SMP
(symmetric multiprocessing)-compliant Windows NT Server was running
in quad-processing mode (on a server equipped with four 133MHz
Pentium processors). Yet it was unable to keep up with Warp Server
running in a single-processor configuration.

a co bedzie jak wyjdzie WARP Server SMP ??
beta juz jest, i dziala niezle - w koncu OS/2 SMP
istnieje juz od lat (LAN Server 2.11)

Grego

--
Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                 Grego_at_cyberspace.org