Re: Radujcie sie serca - Linux w Enterze

Autor: Marek Michalkiewicz (marekm_at_ists.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 21:17:16 MET DST

Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) wrote:
: Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
:
: : Naturalnie. ENTER jest prezentowany w calosci w 1250. Ale jesli zglosza sie
: : chetni do wspolpracy, czyli wspolredagowania linuxowej strony w Lupusie,
: : mozemy bez problemu przyjac inna strone kodowa (zreszta Navigator i
:
: A moze po prostu zrobic przekodowanie, raz a dobrze?

Popieram. Albo wszystko w ISO 8859-2 (przeglądarki sobie już z tym
radzą nawet pod windoze), albo wszystko w ASCII. CP1250 jest w sieci
Internet nielegalne i powinno byc karalne :-). Lynx na konsoli Linuxa
nie wyświetla mi poprawnie niektórych polskich literek...

Przeczytałem ten krótki tekst, ale mam nadzieję że to nie koniec
i będzie na temat Linuxa coś więcej.

Pozdrawiam

Marek