Re: PROTEST!!! PSI KURIER I INNE PIERDULY

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 16:25:15 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote in article
<379898D0044_at_golem.umcs.lublin.pl>...

> prosze wybaczyc, ale czy to oznacza, ze kazdy redaktor kazdego
> czasopisma powinien w ramach listy pecet podnosic problem co powinno
> sie znalezc a co nie w jego pismie? nadal twierdze, ze lista
> dziennikarz bylaby tu znacznie lepsza, zwlaszcza ze od jakiegos czasu
> nie ja tylko nawolujemy, by na pececie dyskutowac jednak o pecetach a
> nie o wszystkim co slina na palce przyniesie... albo prosze zalozyc
> sobie liste lupus i tam podobne rzeczy dyskutowac. oczywiscie nie
> mowie w tej chwili nic nt. merytorycznej strony zagadnienia -
> [...]
Nie kazdy redaktor i nie kazdego czasopisma. To ja zostalem wywolany do
tablicy i stad cala afera. Poniewaz nie sledzil Pan calej dyskusji, zapewne
nie orientuje sie Pan, jak sie rozwijaly wszystkie watki.
Za uprzejma ocene naszego wydawnictwa dziekuje - coz, nie wszystkim da sie
dogodzic. Na szczescie 80 tys. ludzi jakos te pierduly chce czytac, co
odrobine podnosi mi samopoczucie. Dodatkowo wzmacniaja je firmy, ktore chca
sie tam oglaszac.
Biorac pod uwage nie do konca elegancki ton Pana postingu, wolalbym jednak
oszczedzic sobie stresu we wznowionej dyskusji w grupie
pl.nie_wiadomo.jakiej.
pozdrawiam
P.S. poniewaz dyskutanci doszli do jakiejs ugody, zapewne dyskusja bedzie
juz wygasac

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor