Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 13:25:38 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote in article
<4ti16r$kr5_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> Tak gwoli przypomnienia to nie jest pierwsza powszechna siec
> informatyczna. Dokladnie to samo mozna zrobic do kilkunastu lat
> we Francji przez domowego Minitela (kansole dostaje sie albo za
> darmo albo za kilka $ rocznie), maja miliony uzytkowinikow. Fakt
> ze to terminal (tesktowy). Ale oracle czy Sun wlasnie to chcia
> teraz lasnowac. Ja szczerze mowiac dziwie sie dlaczego nie
> powszechnie browserow ( z kawalkiem hardware czyli modemem i
> odrobina ram na zakladki) do Sega Saturn, albo Sony Playstation.
> Pewnie cos takiego niedlugo zrobia.
Tekstowy wiec nie to samo. Frrancuski wiec nie laczyl narodow. Minitela
widzialem u znajomych w Paryzu. Jest bramka w NYC na Minitela jak by kto
musial.
Coz www to to nie bylo........
> Lacznikiem narodow (hej ja to pisze z Nowego

> Do pizzy sie pije piwo. No ale to sparwa gustu.
> Pawel
Wiec nier rozumiem co to znacy pijes sie? Etykieta jedzenia pizzy?