Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 11:44:59 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl

>W USA odbywa sie kolejna rewolucja informatyczna, WWW stalo sie teletekstem
>XXI wieku. Odbywa sie za razem rewolucja kulturalna, ludzie wspoltworza
>bedac od siebie o tysiace mil...... tego jeszcze nigdy nie bylo!!!!
>Miejscem gdzie sie kupuje ubrania i zamawia bilety lotniczne i wymienia
>poglady na temat Rain Forest.

Tak gwoli przypomnienia to nie jest pierwsza powszechna siec
informatyczna. Dokladnie to samo mozna zrobic do kilkunastu lat
we Francji przez domowego Minitela (kansole dostaje sie albo za
darmo albo za kilka $ rocznie), maja miliony uzytkowinikow. Fakt
ze to terminal (tesktowy). Ale oracle czy Sun wlasnie to chcia
teraz lasnowac. Ja szczerze mowiac dziwie sie dlaczego nie
powszechnie browserow ( z kawalkiem hardware czyli modemem i
odrobina ram na zakladki) do Sega Saturn, albo Sony Playstation.
Pewnie cos takiego niedlugo zrobia.

Lacznikiem narodow (hej ja to pisze z Nowego

>Yorku popijajac 7UP i podjadajac pizze od Sycylijczykow).
Do pizzy sie pije piwo. No ale to sparwa gustu.
Pawel