Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 05:27:56 MET DST

uxjweine_at_if.uj.edu.pl (January Weiner) wrote:
>PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>
>: Podobnie ma sie sprawa z OSem.Skrzynka piwa temu kto mi pokaze
>: niedoswiadczonego uzytkownika komputerow ktory jest w stanie
>: zainstalowac Boot Menagera.
>
>Dziekuje! Dziekuje! Kiedy dostane? I czy moze byc Zywiec?
>Jestem przecietnie inteligentnym zwierzeciem o wyksztalceniu, hehe,
>biologicznym, a jakos nie mialem problemow z instalacja Boot Managera
>(nie wiem, co to Boot Menager... cos od menazerii?).
Zdecyduj sie..jak nie wiesz o co mi chodzi to o czym odpisujesz?A jak
wiesz to sie czepiasz...
> Wystarczylo siasc na godzine na tylku i przeczytac ****ny manual, dostarczany wraz z OS/2.
[..]
>Owszem, ja uzywalem Windoze, bo musialem. Nieustanne GPF, awarie,
>zawieszanie doprowadzalo mnie do szewskiej pasji. TO JA jestem tym
>prostym, lamerskim uzytkownikiem, ktory od swojego systemu chce

[..]
>Proba wydruku WP 6.0 pod Win95 zdezawuowala ten system na dobre
>(zawiesilo sie), wiec droga eliminacji zostal OS/2.
Hmm.Moze sie zle wyrazilem,mialem na mysli kogos kto nie ma
doswiadczenia z zadnym systemem.Nieustanne GPF to juz jakies
doswiadczenie :).Daj komus kto ma komputer i jakiegos Dos'a (od kilku
miesiecy) OS'a i kaz mu to zainstalowac.Zakladam ze taki ktos slyszal
nazwe FAT ale nie wie co to.Tablica partcji kojarzy sie z Patrycja.
HPFS to czary.A on chce miec swoje gry wciaz dostepne...
Jezeli do tego ma wysokie IQ to sobie poradzi,ale tego juz nie mozna
wymagac od kazdego. (Dla jasnosci - ja w zadnym stopniu nie staram sie
powiedziec ze OS jest gorszy czy lepszy,po prostu OS wymaga wiecej
wysilku umyslowego podczas instalacji i konfiguracji,natomiast W95 nie
daje sie konfigurowac wogole)

>: LUDZIE! Co wy piszecie?I kto tu ma klapki na oczach?Jak chce sobie
>: sciagnac jeden plik (np 10kb) i uzywam ws_ftp czy cuteftp to jestem
>: pewnie lamerem,tak?Powinienem zalogowac sie na maszyne Unixowa,i
>: pewnie napisac sobie skrypt do tego.
>Nie, ale najmniej miejsca na dysku zajmuje i najszybciej chodzi CUTCP, a
>nie zadne okienkowe zabawki. Wyobraz sobie, ze niektorych ogranicza ilosc
>wolnego miejsca na dysku!
Przecietnie okienkowe ftp zajmuje 200kb..za duzo?Jak ktos ma Win lub
OS'a,powiedzmy,zajmujacego 30 Mb?

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl