Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 05:02:57 MET DST

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:
>PAyMoN napisal(-a) :
[..]
>Mylisz sie. Linux (jak wiekszosc UNIX-ow) jest pisana w C a to poto aby
>zachowac pewne cechy tego systemu (czyli np. przenoszalnosc kodu). Jedynie
>naprawde krotkie fragmenty sa pisane w asemblerze (i to te bardzo
>specyficzne).
A czy ja powiedzialem ze Linux jest pisany w assemblerze? :)
To miala byc czytelna aluzja do wszystkich ktorzy proponuja rozne
coraz to ciekawsze jezyki jako najlepsze dla 11 latka pragnacego sie
uczyc programowac.Mialem nadzieje ze zartobliwy ton jest dosyc
czytelny :((

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl