Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 09:46:02 MET DST

Po ostrym starciu pocztowo-usenetowym juz sie ulezalo i ucukrowalo i panuje
"Pax in Terris" Grunt to pieknie sie roznic.
Przyjmijmy rozwiazanie kompromisowe:
demokracja > demokracja socjalistyczna
krzeslo > krzeslo elektryczne
kultura > kultura masowa
guru > guru-dla-niektorych-czytelnikow-PCkuriera

Pawel Wimmer
Redaktor - Editor
Wydawnictwo Lupus - Lupus Publishing House
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://uucp.polbox.com.pl/cgi-bin/ssis/lupus/index.html