Re: Serwer WWW (Windows NT czy UNIX)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 10:40:44 MET DST

Gregorio Kus napisal(-a) :

> ja, przy calej milosci do linuxa,
> musze jednak zapytac dlaczego nikt (zarowno pytajacy
> jak i caly szerego odpowiadajacych)
> nie wzial pod uwage WARP Servera
> ktory ma swietne recenzje,
> jest bardzo szybki,
> jest wyposazony w oprogramowanie do administrowania
> o ktorym NT na razie mozne tylko pomarzyc.
> i pare innych rzeczy

OK, ale z Linuxem przegrywa nieco cena. Poza tym, aby byc w zgodzie z
prawda, kupujesz licencje na 1 Warp Server (zalozmy) i chcesz miec server
dostepny i jednoczesnie testowac. Tylko ostatni kretyn robi to na jednej
maszynie wiec trzeba druga. No i problem z licencjami.

Zdaje sobie sprawe ze malo kto zawraca sobie tym glowe, ale nie mozna tego
pominac.

Kolejny argument to koniecznosc stawiania kolejnej maszyny (nie ze drogo ale
administrowanie jest nieco inne niz np. linuxa). (widzialem ostatnio jak
OS/2 zameldowal ze brak interfejsu na ktorym sie probuje wstac protokol i
cos bardzo mi to przypominalo Linuxa ...).

--
-w