Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 21:23:07 MET DST

On Sat, 27 Jul 1996 03:41:13 +0200, S. D. wrote:

>jest WIN95 jako dostep do Internetu i dla nich potrzebny
>jest Pawel Wimmer jako internetowy guru dokonujacy sieciowego
>przebudzenia.

Panie Pawle, gdyby S.D. mianowal mnie guru w jakiejkolwiek
dziedzinie - natychmiast kupilbym ksiazek z tej dziedziny
za wszystkie pieniadze i zaczalbym sie gwaltownie doszkalac
gdyz znaczylby to ze w danej dziedzinie jestem kompletnym
amatorem

>dopiero wtedy Net sie rozwinie jak szeroka
>publika bedzie miala don dostep.
>W USA odbywa sie kolejna rewolucja informatyczna, WWW stalo sie
>teletekstem XXI wieku. Odbywa sie za razem rewolucja kulturalna,

to typowy tekst S.D., ktory kompletnie nie pojmuje
przepasci jaka dzieli kulture masowa od kultury

Grego