Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 06:42:02 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>i niestety - www je zabija.
Heh,internet sie rozwija w 99% dzieki WWW.Bo przecietny zjadacz
komputerowego chleba dzieki www moze (na swiecie) kupic jakis towar
nie wychodzac z domu,moze przeczytac gazete i wiele innych rzeczy
ktore bez www nie bylyby mozliwe.Co do wyszukiwania informacji - patrz
nizej
>W kazdym razie lawinowy wzrost ilosci stron web'u
>spowodowal gwaltowny spadek zawartosci informacyjnej
>(procentowo liczac)
>internet zaczyna byc druga televizja
>ech
>gdzie te czasy
>gdzie ten internet bez __slicnych_l/obrazecko'f_
>
>Grego
Ech gdzie te czasy gdy bylo sie elita...
A moze:
Ech gdzie te czasy gdy bylo 1000 razy mniej uzytkownikow,,,
...szybkie transfery..i nic tylko informacja..kazda strona...

Ale prawda jest inna: gdyby nie obrazeczki to wielu ludziom by sie nie
chcialo zagladac do internetu (po jakims czasie pewnie wylacza
automatyczne ladowanie obrazkow,ale na sieci juz pozostana..)
I powstaje pytanie co jest wazniejsze:
wygoda dla zatwardzialych konserwatystow,szukajacych tylko informacji
w postaci tekstu czy propagowanie coraz szerszego dostepu do
internetu..
Ale to juz inna bajka..dla mnie internet to przyszlosc,a nie
przeszlosc..
I dlatego powinno sie polecac graficzne srodowisko dla
internetu...(mam na mysli poczatkujacych).Graficzne nie koniecznie =
windows.Bo juz niedlugo wszystkie uslugo inetu beda zintegrowane z www
(rzecz jasna dla tych co wola www od gophera np).Dowod - rozwoj Javy (
mam tu na mysli mozliwosc dolaczanie programow do stron a nie jezyk
jako taki)
Zgodze sie tylko z jednym - utrudnione wyszukiwanie informacji
spowodowane jest przez olbrzymi przyrost uzytkownikow internetu i
swobode tworzenia stron www...dlatego moim zdaniem powinno byc wiecej
search engines posiadajace bazy tylko zarejestrowanych i wartosciowych
stron,a nie wszystkich na jakie natrafia.

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl