Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 20:55:13 MET DST

On Fri, 26 Jul 1996 20:55:34 +0200, Pawel Wimmer wrote:

>Alez rozumiem; nawet nie wiesz, jak jestesmy ostrozni w ferowaniu opinii, o
>co walczy RedNacz, a i my sami.
>Odsetek artykulow krytycznych wyraznie sie podniosl w ciagu ostatnich 2-3
>lat.

i o tej wlasnie ostroznosci i odpowiedzialnosci
ma swiadczyc stwierdzenie ze dla "internauty"
najlepszy jest w95?

Grego

P.S. Gdybys zwrocil wieksza uwage na posting Stana Kulskiego,
ktory we wlasciwy sobie - kulturalny, ugodowy (spolegliwy, jakby
to okreslil Tatarkiewicz) sposob, bez wycieczek osobistych,
bez gryzacej ironii powodowanej emocjonalnym stosunkiem do sprawy -
tlumaczy o co wlasciwie chodzi; moglbys wiele zrozumiec.

Nikt tutaj wcale Cie nie uwaza za glupca, nikt nie odbiera Ci prawa
do uzywania windoze.

   Twoj artykol wzbudzil wzburzenie wylacznie z powodu kwestii
ODPOWIEDZIALNOSCI. Jest czyms zupelnie innym jesli taki czy inny
lamer na pececie napisze - odpieprzcie sie od w95 bo ja go uzywam
i jest mi z tym dobrze. Ty MUSISZ brac pod uwage SKUTKI tego co
napiszesz. A dalekosiezny skutek takiego artykulu jak Twoj, moze
byc tylko jeden: umacnianie monopolu M$. Kazdy zas monopol ma to
do siebie ze w ostatecznym rozrachunku klienci dostaja coraz
gorsze produkty za coraz wyzsze ceny.
   Mozna by jeszcze zrozumiec gdyby naprawde nie istnialy
alternatywy. Ale istnieja! Moznaby jeszcze zrozumiec, gdybys pisal
o zastosowaniach biurowych/domowych - choc i z tym jak najbardziej
mozna polemizowac. Ale juz w kontekscie inetrenetu - stwierdzenie,
ze w95 jest najlepszy - to burak nad buraki.

I ostatnia uwaga - tym razem dla unixowcow.
Panowie! Mimo iz moim ulubionym systemem jest linux - dla w'95
na platformie PC istnieje tylko jedna alternatywa dla masowego
uzytkownika. WARP oczywiscie.