Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 21:04:32 MET DST

jsobczak_at_neutron.elka.pw.edu.pl (Jaroslaw Sobczak) wrote:

>Ja tez chcialem wyrazic swoja sympatie.
>
>Uwazam, ze czesc towarzystwa "pro-Linux&OS2 / anty-WIN95" dyskutuja
>zbyt emocjonalnie, wrecz agresywnie. Nie chodzi mi o to czy maja czy
>nie racje, tylko o sformulowania typu "wybacz, ale dyskusja nie ma z
>Toba sensu, klapki na oczach, itp.", ktorymi kwitowane sa zwykle posty
>Pawla Wimmera.
>I to mi sie nie podoba.
>Pewnie to wyraz frustracji, ze 'ich' systemy
>nie sa tak popularne jak WIN95.

mylisz sie.
gdyby WARP zaczal miec taka pozycje rynkowa jak w95
zaczalbym popierac rozwiazania alternatywne.

jedyny przypadek monopolu, ktory by mnie nie zmartwil
to ewentulany monopol linuxa :-)))
po prostu jesli produkt jest free to nie groza zboczenia
monopolizmu

sfrustrowany wiec nie jestem mniejsza popularnoscia WARP'a
czy unixow, lecz przerazajaca krotkowzrocznoscia uzytkownikow
windoze (zrozumiala bo to mlody wiec glupi rynek)
a juz naprawde wsciekly gdy na ta sama krotkowzrocznosc
pozwalaja sobie ci co ksztaltuja opinie "konsumentow".

Grego