Re: Serwer WWW (Windows NT czy UNIX)

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 17:36:01 MET DST

Jarek Lis wrote:

> : A NT (oprocz WWW, FTP i poczty) mam jeszcze serwer Newsow, IRC, SQL
> : Serwer, DNS, RAS i kurcze nie pamietam co jeszcze (jakies okolo 40
> : serwisow)! (i chodzi)
>
> Oprocz RAS, to wymieniles dosc znane unix'owe servisy. Dodaj tylko prawde,

Bardzo nie lubie jak ktos zuca na mnie oszczerstwa! :(((

> ze poczty [internetowej] nie masz, chyba ze sobie dokupisz.
> Zapewne nie masz tez DNS, tylko WINS. '(i chodzi)' trzeba potraktowac
> ironicznie, bo najpierw trzeba sie chyba wiecej naszukac patchy do
> zainstalowania, niz przy uniksie. Z ostatnich doswiadczen -
> jak sie wlaczy server DHCP, to przestaje dzialac 'bootp relay agent'.
> O, udaje ze pracuje dalej, nawet faktycznie - w 50% pracuje.
> ale do efektow dzialania jest potrzebne 100%.
> IMHO, do zastosowan internetowych, unixy ciagle sie troche lepiej nadaja,
> choc trzeba przyznac, ze NT goni szybko.

Zabnim zaczniesz pisac bzdury to sie troche zastanow i sprawdz (sorry,
ale jak widze nie posiadasz podstawowych wiadomosci na temat NT). DHCP u
mnie dziala i to niezle. Mozesz mi wierzyc, ze mam i poczte, i DNS itd i
to za darmo. Sprawdz na mojej stronie WWW (http://www.qdnet.pl/~mgb/).

I troche wiecej pokory, jak sie na czyms nie znasz to pytaj :(

Marek :(

Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/