Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 11:48:58 MET DST

On Fri, 26 Jul 1996 20:47:21 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>Widocznie oczekujesz czego innego, niz ja. Ja kupuje i czytam PCQ
>wlasnie dla tych informacji, szczegolnie o nowosciach i o tym,
>'kto, kogo i dlaczego' - od deski do deski czytam rubryki 'Notes'
>i 'PCinfo', przerzucam ogloszenia, a reszte juz nie zawsze.
>Moze to i dobrze - przeczytalem ten artykul redakcyjny, skrobnalem
>na 'Peceta' i patrzcie, co sie ponawyrabialo - przeszlo 100 postingow
>w kilku watkach... :-)
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Oczywiscie, ze oczekuje czego innego. Oczekuje,ze po podaniu
wiadomosci o wypuszczeniu przez firme X komputera Y powiedza mi
rowniez jaka karte graficzna ma ten Y, jaka plyta siedzi w srodku,
gdzie toto mozna kupic, i inne _przydatne_ informacje. Zyjemy w kraju
gdzie czlowiek kupujacy komputer idzie do sklepu , bierze cennik
czesci i przy pomocy sprzedawcy _sklada_ sobie komputer a nie wchodzi
i mowi: 'chce ten komputer Y wypuszczony ostatnio przez firme X'.
PCQ jeszcze i tak nie jest najgorszy - w 'PC Magazine' np. testuje sie
procesory nie w takich samych maszynach lecz roznych 'markowych'
komputerach - wartosc takiego testu dla polskiego odbiorcy jest
dokladnie zadna bo on i tak nigdy nie kupi takiego komputera (co
smieszniejsze wiekszosc z tych 'markowych' komp. i tak nie jest w
Polsce dostepna).

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*