Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 14:25:28 MET DST

Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

>Oczywiscie, ze oczekuje czego innego. Oczekuje,ze po podaniu
>wiadomosci o wypuszczeniu przez firme X komputera Y powiedza mi
>rowniez jaka karte graficzna ma ten Y, jaka plyta siedzi w srodku,
>gdzie toto mozna kupic, i inne _przydatne_ informacje. Zyjemy w kraju
>gdzie czlowiek kupujacy komputer idzie do sklepu , bierze cennik
>czesci i przy pomocy sprzedawcy _sklada_ sobie komputer a nie wchodzi
>i mowi: 'chce ten komputer Y wypuszczony ostatnio przez firme X'.

Moze i racja, ale to IMHO nie takie proste - jak cos sie nazywa OCIPUS
albo ADAX, to i tak kazda partia bedzie miala inne plyty glowne
i karty graficzne... :-)

>PCQ jeszcze i tak nie jest najgorszy - w 'PC Magazine' np. testuje sie
>procesory nie w takich samych maszynach lecz roznych 'markowych'
>komputerach - wartosc takiego testu dla polskiego odbiorcy jest
>dokladnie zadna bo on i tak nigdy nie kupi takiego komputera (co
>smieszniejsze wiekszosc z tych 'markowych' komp. i tak nie jest w
>Polsce dostepna).

Z tym sie absolutnie nie zgadzam. Patrzysz z perspektywy
indywidualnego odbiorcy, a ja z perspektywy mojej firmy. Od 1993
kupujemy 'prawdziwki' - Dell, HP, ostatnio przyszla partia IBM-330.
Skladaki sa u nas praktycznie 'na wymarciu' (z wyjatkiem mojego
wlasnego stanowiska pracy - sam sobie zrobilem squadaczka i nie
zamienie go na nic innego... :-) )

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl