Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 22:47:21 MET DST

Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

> Do
>PCQ podchodzilem juz ze trzy razy - za kazdym razem po 2-ch numerach
>ogarnialo mnie obrzydzenie - wieksza czesc numeru wypelniaja
>wiadomosci typu: firma xxx wypuscila nowy model multimedialnego
>komputera z procesorem yyy i cena zzz. I co z takich wiadomosci mozna
>wyczytac !?

Widocznie oczekujesz czego innego, niz ja. Ja kupuje i czytam PCQ
wlasnie dla tych informacji, szczegolnie o nowosciach i o tym,
'kto, kogo i dlaczego' - od deski do deski czytam rubryki 'Notes'
i 'PCinfo', przerzucam ogloszenia, a reszte juz nie zawsze.
Moze to i dobrze - przeczytalem ten artykul redakcyjny, skrobnalem
na 'Peceta' i patrzcie, co sie ponawyrabialo - przeszlo 100 postingow
w kilku watkach... :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl