Re: Serwer WWW (Windows NT czy UNIX)

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 11:47:50 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:
> radze Unix. jakikolwiek. jak ma byc komercyjny, niech bedzie bsd czy sco unix.
> nt'ka nie radze. on ma duze sklonnosci do zapychania procesora jakimis
> glupotami, co jest bardzo niekorzystne dla pracy servera www. zrywa wtedy
> sesje, nie odpowiada na zadania itp/itd.
Ciekaw jestem jakie? (prywatnie, zeby nie zapychac Newsow)
> (sprawdzalem w praktyce)

Czy moglbys cos wiecej na ten temat napisac (prywatnie). Mam hosta z
multum serwisow na NT 3.51, w tym WWW, i jak na razie wiekszych problemow
nie mialem (odpukac). Serwer dziala nieprzerwanie od marca tego roku.

> pozdrawiam i zycze trafnego wyboru (tzn. weryfikacji tego co trabia w
> reklamach).
>
> dla pewnosci proponuje wytestowanie obu rozwiazan, wnioski z pewnoscia
> nasuna sie same.
Ze NT nie jest zle!

> ps: taka unix'owa maszyna bez problemu bedzie takze sluzyla jako ftp server,
> oraz glowny redystrybutor poczty.

A NT (oprocz WWW, FTP i poczty) mam jeszcze serwer Newsow, IRC, SQL
Serwer, DNS, RAS i kurcze nie pamietam co jeszcze (jakies okolo 40
serwisow)! (i chodzi)

Nie polecam wersji 4.0 beta 2, to jest jeszcze mocno niestabilna beta i
sluzy tylko do zabawy.

Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/