Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 18:23:44 MET DST

On 26 Jul 1996 14:07:55 GMT, lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>: Hm, znowu tezy bez widocznych dowodow...
>: Co Cie tak strasznie bawi lub wkurza?
>
>: > : Zatem ktos, kto czyta, niemal z definicji jest ciut bardziej oswiecony
>: > : niz zwykla biurwa.
>
>Supozycja, jakoby PCQ bylo kagankiem wiedzy :)

Wedlug mnie PCQ powinien kosztowac maksymalnie 1zl - jest to badz co
badz pismo reklamowe (reklamy stanowia pewnie cos kolo 70% objetosci).
Branie za to takich pieniedzy jak obecnie to zdzieranie z klienta. Do
PCQ podchodzilem juz ze trzy razy - za kazdym razem po 2-ch numerach
ogarnialo mnie obrzydzenie - wieksza czesc numeru wypelniaja
wiadomosci typu: firma xxx wypuscila nowy model multimedialnego
komputera z procesorem yyy i cena zzz. I co z takich wiadomosci mozna
wyczytac !?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*