Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 20:33:56 MET DST

Na mily Bog, przeciez taka jest glowna rola PCQ. Biezaca, szybka
informacja.
O czym niby mamy pisac? O romansach Ibisza?
Porownaj sobie zakres informacji z konkurencyjnymi pismami.
A za 1 zl to mozna sobie kupic dropsy. Gdyby nie ogloszenia, PCQ
kosztowalby
dwa razy wiecej niz teraz. Reklamy stanowia ok. polowy objetosci.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor