Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 11:49:04 MET DST

On 26 Jul 1996 18:33:56 GMT, "Pawel Wimmer"
<pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

>Na mily Bog, przeciez taka jest glowna rola PCQ. Biezaca, szybka
>informacja.
>O czym niby mamy pisac? O romansach Ibisza?
>Porownaj sobie zakres informacji z konkurencyjnymi pismami.
>A za 1 zl to mozna sobie kupic dropsy. Gdyby nie ogloszenia, PCQ
>kosztowalby
>dwa razy wiecej niz teraz. Reklamy stanowia ok. polowy objetosci.

Biezaca, szybka i...bezwartosciowa. Nie czepiam sie calego PCQ - czesc
info jest naprawde rzetelna - wkurzaja mnie tylko informacje, ktore
wlasciwie nic nie mowia a tylko pozwalaja zapchac wolne miejsce.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*