Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 20:29:15 MET DST

PCQ jakie jest, takie jest, ale daje najwiecej informacji komputerowej. Nie
aspirujemy do roli jedynej wyroczni, ale byc moze pelnimy role jednookiego
wsrod slepych. Dla masy ludzi to naprawde jedyne sensowne zrodlo, bo chyba
nikt rozsadny nie wierzy, ze np. Computerworld da wiecej.
Z kolorowych miesiecznikow ENTER takze nie stoi na szarym koncu, zwlaszcza
ze ma teraz najlepszy zespol dziennikarski ze wszystkich pism komputerowych
w Polsce (ja nie jestem redaktorem ENTER-a, od razu zaznaczam).

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor