Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 16:14:08 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: > Owszem, duzo. O konkretne liczby mozna by sie spierac - ale kazda z owych
: > liczb da sie okrezlic mianem "duzo". Ponawiam jednak pytanie: co z tego
: > ma wynikac?
: Standard, standard. Kupa mosci panowie...

Zadam Ci demagogiczno-podchwytliwe pytanie: Twoja ambicja jest zapewne
bycie jednym z milionow?
A co do kupy, to jest jeszcze takie powiedzenie "kupy nikt nie ruszy" ;)

: > To moze napiszesz jasno "Nie mam zielonego pojecia, jak ma sie
: > sprawa z un*xami - ale jesli ograniczymy sie do Windoze, to..."
: > Wtedy nie bedziesz tak drastycznie mijal sie z prawda.
: To chyba jasno wynika w tym przypadku. Nie uzywam=nie znam=nie mam
: zielonego pojecia

Owszem, _dla_mnie_ to wynika. Ale dla rzeszy PT Czytelnikow juz niekoniecznie.

: Chyba bedziemy musieli dawac standardowy podtytul: oto moja prywatna
: opinia, a nie stanowisko redakcji, Microsoftu i co tam jeszcze.
: Zreszta nieraz ten chwyt stosowalem w swoich artykulach.

To trzeba bylo zastosowac i tym razem.

Pawle, naprawde nie rozumiesz, ze masz w reku potezne narzedzie: naklad
(w relacji do innych tytulow tego typu w Polsce wcale przeciez niemaly)
i tytul? Nie rozumiesz, ze duze mozliwosci powinny za soba pociagac
duza odpowiedzialnosc?

--
	Leszek.